آموزش ساخت پکیج لاراول 5.3

مدرس

علی حسین شهابی

دسته بندی

فیلم های آموزشی
آموزش ساخت پکیج  لاراول 5.3
تکمیل شده

در این قسمت توضیح کاملی مبنی بر دو سایت  Github و packagist می دهیم همچنین با نحوه آپلود کردن فایل های پکیج داخل سایت Github آشنا می شویم و در آخر فایل ها را داخل سایت packagist سینک می نماییم .

گیت‌هاب (به انگلیسی: GitHub) یک سرویس میزبانی وب برای پروژه‌های است که از سیستم سورس کنترل گیت استفاده می‌کنند. گیت‌هاب با استفاده از روبی آن ریلز و ارلنگ ساخته شده‌است. این سرویس هم دارای گزینه رایگان برای پروژه‌های متن‌باز و هم پولی برای پروژه‌های تجاری است. گیت هاب در سال ۲۰۰۸ پایه‌گذاری گردید و بر اساس گزارشی در ژوئن ۲۰۱۱، این سرویس محبوب‌ترین سرویس ارائه‌دهنده گیت است.

در GitHub میتوان پروژه ها را تحت عنوان Repository ایجاد کرد. اما GitHub به جز امکان ایجاد repository ویژگی های دیگری مانند خط فرمان، رابط گرافیکی، بوجود آوردن همکاری در repositoryهای مختلف و غیره را میدهد.

کی از قابلیت های شاخص GitHub کپی کردن یک مخزن (repository) از اکانت کاربر اصلی به اکانت دیگر است که به آن Forking میگویند. سپس کاربر میتواند تغییرات مورد نظر خود را در مخزن ایجاد کند و میتواند تغییرات ایجاد شده را با اطلاع رسانی (pull request) به کاربر اصلی آن مخزن اعلام کند و کاربر اصلی میتواند با یک کلیک تغییرات را به مخزن اصلی منتقل کند (merge).


این سه ویژگی fork, pull request و merge هستند که GitHub را قدرتمند میکند.

مدت: 2:11:50

به روز رسانی: 1403/2/4

قیمت:

برای دانلود لاگین نمایید.

کلیه حقوق مادی و معنوی , متعلق به سایت (Alihossein.ir)می باشد ,انتشار مطالب بدون ذکر منبع از نظر اخلاقی و شرعی صحیح نمی باشد.