فیلم فارسی آموزش mysql

فیلم فارسی آموزش mysql

تصویر

مدرس:

امیرحسین عظیمی

دسته بندی ها:

Laravel

بررسی ها

تصویر

سلام خدمت همه دوستان گلم

این سری میریم سراغ آموزش کامل mysql به زبان فارسی..زحمت این آموزش رو جناب  امیر حسن عظیمی کشیدن..امیدواریم هر روز آموزش های جدیدی ازشون ببینیم.

حتما نظرتون رو درباره این آموزش در همین پست قرار بدین.

بانک اطلاعاتی MYSQL بزرگترین سیستم بانکهای اطلاعاتی است که از سال 1995 توانسته تقریبا 100% سرور هایی که از OS های کد باز (لینوکس و یونیکس) را به تصرف خود دار اورد در طی فعالیت چندین ساله این شرکت همیشه از امنیت این سیستم مثال زده ایم و به جز چند حفره جزئی سر ریزی و …

اپن‌سورس بودن ‌‌MySQL باعث شده‌است بسياري از شركت‌ها بتوانند براي هرچه آسان‌تر كردن و پيشرفته‌تر نمودن ابزارها و محيط‌هاي گرافيكي مبتني بر MySQL وارد كار شوند و به سرعت كمبود واسط كاربرهاي ويژه مديريت در‌‌MySQL را جبران نمايند. يكي از معتبرترين واسط‌هاي كاربرهاي گرافيكي در زمينه مديريت، برنامه Query Browser است كه شركت‌‌MySQL آن‌را ساخته و رسمي‌ترين برنامه‌ مديريت در MySQL است.

ویژگی و مزیت اصلی MySQL دوتا است : چابکی و راندمان بالا و دوم امکان نصب و اجرا روی پلاتفرم های Open Source . توجه کنید که این چابکی و راندمان در پروژه های کوچک و متوسط جواب میدهد و در پروژه های بزرگ به دلیل عدم بهره گیری از T-SQL نتیجه مطلوب را نمی شود گرفت.

 

معرفی آموزش

بخش اول

رتبه بندی دوره

5.00 به طور متوسط ​​بر اساس 1 رتبه بندی

ستاره

90%

ستاره

80%

ستاره

65%

ستاره

60%

بررسی ها

  • تصویر

    شبنم آنا

    تمام نیازهای من را بپوشانید

    این دوره مواردی را که می خواهیم تغییر دهیم مشخص می کند و سپس کارهایی را که باید برای ایجاد نتیجه مطلوب انجام شود ، مشخص می کند. این دوره به من کمک کرد تا به روشنی مشکلات را تعریف کنم و طیف گسترده تری از راه حل های با کیفیت را ایجاد کنم. از تحلیل ساختارهای بیشتر گزینه ها پشتیبانی کنید.

دوره های مرتبط

تصویر
رایگان آموزش

آموزش استفاده از Eloquent , خارج از لاراول

در این آموزش تصمیم گرفتم , مورد استفاده از Eloquent در پروژه های شخصی که لاراول نیستن , تهیه کنم و توضیح بدم چگونه می توانیم در این گونه پروژه ها برای ارتباط و کار با دیتابیس , از Eloquent استفاده نماییم .

  • علی حسین شهابی
  • 8397 بازدید
تصویر
رایگان آموزش

معرفی و آموزش Component های پرکاربرد Symfony

در این دوره ,به معرفی چندین Component از سیمفونی (symfony) می پردازیم و هر کدام از آنها را به صورت جدا نصب و با امکاناتی که دارند , آشنا می شویم.

  • علی حسین شهابی
  • 9500 بازدید
تصویر
رایگان آموزش

آموزش ساخت API ساده با زبان go lang

در این دوره چند API ساده را با استفاده از زبان برنامه نویسی go lang پیاده سازی می کنیم و سعی میکنیم شما دوستان را با این زبان و نحوه کار با آن آشنا نماییم.

  • علی حسین شهابی
  • 5275 بازدید