آموزش ساخت پکیج لاراول 5.3

مدرس

علی حسین شهابی

دسته بندی

فیلم های آموزشی
آموزش ساخت پکیج  لاراول 5.3
تکمیل شده

در این قسمت توضیح کاملی درباره چگونگی اضافه کردن میدلور (Middleware) به پکیج لاراول می دهیم  و یک میدلور (Middleware) را به آن اختصاص می دهیم . 

HTTP middleware یک سازوکار آسان و بهینه برای فیلتر کردن درخواست های HTTP ارسالی به اپلیکیشن فراهم می آورد. به عنوان مثال، لاراول حاوی یک middleware است که وظیفه ی بررسی اینکه آیا کاربر اپلیکیشن به طور کامل احراز هویت شده است یا خیر را بر عهده دارد. اگر کاربر تصدیق هویت نشده باشد، در آن صورت middleware کاربر را به صفحه ی ثبت ورود (login screen) بازگشت می دهد (redirect). حال اگر کاربر با موفقیت احراز هویت شده باشد، middleware به درخواست اجازه ی ورود به برنامه را می دهد.

تعداد زیادی middleware در فریم ورک لاراول تعبیه شده که از جمله ی آن می توان به middleware تعمیر و نگهداشت (maintenance)، احراز هویت (authentication)، جلوگیری از حمله ی CSRF (CSRF protection) اشاره کرد. تمامی middleware های نام برده در پوشه ی app/Http/Middleware جای دارند. 

به منظور ایجاد یک middleware جدید می توان از دستور آرتیزانmake:middleware بهره گرفت:

php artisan make:middleware AgeMiddleware

 

 

 

مدت: 2:11:50

به روز رسانی: 1403/1/31

قیمت:

برای دانلود لاگین نمایید.

کلیه حقوق مادی و معنوی , متعلق به سایت (Alihossein.ir)می باشد ,انتشار مطالب بدون ذکر منبع از نظر اخلاقی و شرعی صحیح نمی باشد.